JAG HAR LAGT TILL MOTTO MED :D och skrivit extra mkt såklart :D

halojjsan:D
idag vare skolan, gick fin fint:D Lite segt bara nu efter helgen, men aa det går över tills imorgon :)
Igår såg jag på beck-det tysta skriket. fattade inte att dom tog självmord o.O haha aja. Såg även på den roligaste svenska serien i sverige förutom parlamentet :) MIA O KLARA ;D
Idag var jag även hos mormor och försökte stämma hennes gitarr, men det gick ju som det gick xD haha, sen så åkte ja o  michelle o tvillingarna me kim hem hit, och nu har  jag duschat och gått en promenad med nicke i skogen.
JAG ÄLSKAR SKOGEN!!!! så äre bara :D

Imorgon ska jag  nog vara med Erika, Ida, Madde o Lippa o öva lite på mamma mia sången och ska nog även spela in lite av våran nya film som vi håller på med :D
Ska  bli kul. Imorgon får jag även reda på hur det gick på spanska provet :D::D:D:D:D:D haha, jag är as spänd, fast jag är ganska säker¨på att om jag ens har något fel så har jag nog bara 3, för det var dom jag var lite osäker på :P men aa, man måste ju tänka positivtivt, för då blir man framgångsrik serru :D

Hurra för mig föresten :D jag har lyckats skriva blogg 3 dagar i rad nu, det var ju bara nåra ggr ibland förut, men nu sätter det igång igen :D för nu blire vår o då har man massa nytt att berätta om :D

Idag såg jag JÄTTE MÅNGA svanar föresten :D det är ett gått vårtäcken!!!!! :D (stavning:P)
Och snön smälter ju bort som bare den så nu äre bara o se fram emot våren :D

I skolan går det väl hyfsat bra och sådär :D
hah nu har jag nog gjort mera glada miner på detta inlägget än på länge, så nu förstår ni nog vilken go vårkänsla jag har :D

Ne nu ska jaq ta och grubbla lite över om det finns något bra program att se ikväll *hahaha*

Puss o kram< 3

sry för bilden... :)




Dagens motto;

Om ditt hjärta nån gång brister laga det med

Karlssons klister


haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0