Veckan har vart.... trög men rolig<3

sry att jag inte har skkrivit på hela veckan!


i måndags vare skola, sen åkte man bara hem o gjorde läxor o gick på promenix.


i tisdags vart de iskallt men jag,erika,ida,madde o lippa tvingade oss själva att gå till bussstationen och sen åka till Erika. sen spelade vi in en scen på en film som tog 3 kvart HAHAH! det varr typ jag som började skratta hela tin, sry allihopa! hah<3


i onsdags vare vanlig dag


i torsdags me.


helt enkeltx)sen i fredags bar det av till docktorn tidigt på morgonen, och jag fick göra astmatest. DOM PLÅGADE MIG!!!!! hahha, jag var tvungen att springa upp o ner i spiral trappor tills jag inte kunde andas normalt, jag typ hosta och skacka o massa hahah xD. hon typ bara "*host* jag tror nog att vi ska gå tillbaka till mitt rum nu" haha xD sen vare idrott. och massa mera:D och jag,erika,ida,madde o lippa va me varann igen så vi gjorde lite mera av filmen och gick ner  för att köpa semlor såklart, det var ju "semledan" :D


i lördags var man bara hemma, på kvällen vare melodifesstivalskväll:)


igår (söndags) avr man hos brorsan, han fyllde 23 för ett tag sen, så man firade honom :)


idag har jag bara vart hemma, det var meningen att man skulle vara med erika o alla idag också men jag får inte tag på dom så aa. det blir nog bara hemma. men mamma fyller ju år idag så man får la fira henne lite :)

Grattis mammii :D





























erkänn att jag är ganska bra fotograf`? :D



Puss på allt<3


Kommentarer
Postat av: madde

haha asså jag skratta hela tin också:D

2009-03-05 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0