complicated...

hellop! :D
idag vart det skolan, kort dag, haha jag vande mig vid att gå runt o säga tack. alla kom fram o bah "har du permanentat dig??" jag bah "aa :D" o dom bah "vad fint"... ne det låter som att jag skryter, nu ska jag vara tyst!
sen efter skolan gick jag till "friskgymnasten" bytt namn på det, ni som undrar, man kommer ju dit för att bli frisk, inte sjuk ;) där kom en tant, hon pratade as mkt med mig, asså förlåt, men jag fick typ hålla andan när hon kom, det gick inte o andas i hennes lukt, ne gud vad dum jag är! men aa... o sen när jag hade tränat klart gick jag in i det rummet hon var i... och gissa vad?! då satt hon där i bh o.O haha, jag tyckte det var riktigt udda haha :P
imogon blire emmi, hon ska massera mig, nått jag ser fram emot mkt! :D

Kommentarer
Postat av: Emmi

Åh vad fina bilderna är! Imorn blir det massage ja! Tjohoo! :D <3

2009-11-02 @ 22:14:05
URL: http://andjakt.blogg.se/
Postat av: svar till em! :)

tack emmi! :D japp, ser fram emot det som bare den! :D<3

2009-11-03 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0