;)

hejjs!!
idag åkte ja o mills t annelie kl 10! trevligt värre vart det!! Först red jag HoneyB, michelle ledde Harmonie o gabbe red Rosen :) Det gick superbra! :D trevligt också, honeyB vart rätt pigg, men lugnade sig efter att ha travat en bit ;)
sen red jag Spangi, annelie ledde Stephie, o gabbe red laura (michelle gick brevid). sjukt go häst det där!! (spangi) skit lydig o bra på alla sätt o vis!! :D favorit efter Rosie där :D Sen efter att ha ridit en stund, red vi ner på ett järde, där Stephie (som vanligt) började busa, o annelie lyckades inte hålla henne, så hon var tvungen o släppa, o stephie sprang med grimskaftet viftande i sidan. hon hade panik, inte typ galopera omkring, utan typ kuta omkring, låg i kurvorna o allt... hah:P sen stack "ägget" (stephie) ut på vägen, o galopperade en bit, när hon märkte att hennes mamma inte var med, galopperade hon tillbaka... tillslut fångade vi henne, herregud säger jag bara!! haha :D men hon rör sig fint iaf ;)
sen hem o kika film  med michelle... kommer dessvärre inte ihåg vad den heter, men bra var den! ;)
sen har jag inte gjort så mkt mera... men nu är klockan redan halv 9 så;)
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0