:)

hejje:D
idag har jag sovit ändå till 11 o.O fast det kanske berodde på att jag gick hem från marre kl halv 4 i morse ;)
sen duschade jag lite, o fixade ;) sen testade jag att duscha bozz, haha!!! asså herregud säger jag bara! jag fick typ ställa mig inne i duschen, o försöka locka in honom, sen när han hade vant sig vid att stå där en stund så satte jag igång duschen, då gick det jättebra :) så nu glänser han så vackert så:D senare vet jag inte vad jag ska göra, men får se :) Jonte ska sova hos emmi idag :) han har tjatat om det hela veckan nu hah :)
säger bara en sak!! Oliwia är sjukt bortskämd! hon bara gick fram o slog till mig skit hårt, så slog jag tillbaka jättelöst, o hon typ bah "AHHHHHH! MAMMMA DENISE SLOG MIG!!!" också kom mamma o bah "varför slåss du hela tin" också fick inte jag fram nått bara för att hon håller på o ljuger, så jag bah "NEE NU J*LVAR! JAG SÄGER INTE ETT ORD TILL!" hahah skitfult!
HAHAH! igår när jag o madde gick hem, så pratade madde med sin mamma i telefonen, också typ skulle hennes mamma hämta henne typ nere vid en kyrkogård, också åkte hon förbi oss, fast hon såg dt inte, så madde typ bah "HÖÖÖEYNEJAAH!" HAHAHHA! skit kul var det, fick inte fram någonting xD
men men, nu ska jag dra mig :) kram <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Kan se dej framför mej: Nee nu jävlar!!! :D

Ha ha! :D Underbart!

2009-11-14 @ 19:15:03
Postat av: svar till marie:)

haha, aa, jag fick ryck asså xD

2009-11-14 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0