"hitta hem"

hejj på er!!
har funderat på en sak... jag har inte hittat "mig själv"
*stil
*sätt
*tänk
m.m.
asså jag kan inte se mig i kläder som är perfekta, elr jag kna se mig i kläder som ä perfekta, men bara i tankarna... därför byter jag typ klädstil HELA tiden!
och "sätt", jag har inte "hittat hem" i mig själv... jag vet inte hur jag ska vara för att må som bäst, elr aa.. skratta 24-7. då mår jag som bäst... fast nu menar jag inte så... jag har skrit dåligt självförtroende, vilket jag tycker är skit konstigt, eftersom att ett tag hade jag skit bra.... och att ha dåligt självförtroende för mig, är det värsta som finns, inte bara för mig, även för andra, för jag blir typ skit taskig:S
jag har ingen aning om hur jag kan tänka "på det sättet jag vill", jag vill tänka skitsmart, fast aa... haha xD och som emmi pratade med mig om, jag kan inte kontrolera mig själv, så jag kan t.ex. inte slappna av... osv...
men det är sånt man måste lära sig, och det kommer jag göra också, det kommer alla att göra, så det är bara o vänta haha ;)
kram <3
haha! solbrännan i sälen xD

Kommentarer
Postat av: Emmi

Helt rätt tänk, Nisen! Det kommer! Vi är alla såna! Klädstil byter man efter humör så det är bara att vänja dig! ;) Att slappna av är en övningssak. Allt handlar om att öva. Självförtroende och självkänsla är också en övningssak. Att prata gott om sig själv till sig sälv är jättebra övning där. Och att hitta sig själv kommer med åren. Tack och lov är man inte samma person livet ut!! Då skulle vi ju aldrig lära oss nåt! ;)

2009-11-12 @ 20:51:15
Postat av: Anonym

Det är bra att förändras. Byta klädstil gör jag verkligen heeela tiden, jag också. Det är nog bra att ha sina svackor i livet. Att man tillåter sig själv att ändra sig för ett tag och vara ledsen eller arg några dar. Släppa ut alla känslor. Det är jätteskönt sen.

Förlåt att jag inte hunnit prata så mkt i telefon me dig sen jag börja på Strömma. Ska försöka ta mig tid att ringa hem oftare <3

2009-11-13 @ 08:30:57
Postat av: Michelle

var jag som skrev förra inlägget btw!

2009-11-13 @ 08:31:28
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar till båda :)

tack till båda :) fint skrivet av er, långa komentarer är dom bästa :D

mm, just nu i 7:an har jag typ 4 olika stiler per vecka hah xD men jag kan iaf se vilket jag passar bäst i :)

sen har jag kommit på att jag kan slappna av sjukt bra med tända ljus i ett mörkt rum, bara sitta o läsa/skriva där:) kram på er!

2009-11-13 @ 23:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0