tråk inlägg! :)

hejj på er!
idag har jag vart hemma igen.. usch, förkyldningar är värkligen det värsta som finns!
blev lite snabb-healad idag ;D imorgon ska jag vara hemma från skolan igen... får ryck asså haha. saknar skolan, konstigt nog... men det är så tråkigt här hemma på dagarna, också hostar jag bara hela tin' så... men men.
jaa... hehe detta blev ett riktigt tråkigt inlägg... men jag har itne så mkt mer att säga :P så jaa.. juste! jag funderar på att kanske börja göra video inlägg.. ska jag det eller inte? :P ni får komentera vad ni tycker :D
puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: madde

hej, hur mår du? asså har inte pratat med idg på skitlänge ju:/ hoppas du blir frisk snart:P usch tkr synd om dig tänk när du kmr tillbaka mycket att ta igen tyvärr:O men dt går nog bra:) du får ha dt jätte bra! o hoppas vi ses snart

2009-12-03 @ 15:46:21
Postat av: svar t madde :)

hej, det är helt okej nu! som tur är :D Nej saknar er sjukt mkt!! :D ja, kommer vara än hel del att ta igen, men det hinner jag nog :D

detsamma :D ja, det gör vi :D

2009-12-23 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0