tralala...

är barnvakt just nu, började skit bra, ängla barn kan jag bara säga!! sen städade jag lite smått, tände lite ljus osv. sen så kom michelle halv tolv, när barnen somnat... och det började inte så bra... hon har typ ignorerat mig, haha xD Men aa.... kanske bara är jag som är störande?? aja. skit samma;)
idag vart det fredag, skolan gick typ skitlångsamt haha :P särskilt idrotten (!). sen gick jag till mormor, åt, sen påvägen hem åkte jag o pappa förbi polisen, också typ gasade han precis efter, så såg det ut som att dom vände o körde mot oss, jag bah "ahh!" o pappa bah " är du rädd att dom kör efter??" jag typ bara "mm..." osså sa han typ "det var för att jag gjorde så här *pekar fuck you*" jag typ bah "WHATAFUCK!!!" hahahahahha! skit fult xD haha aja, nu ska jag gå upp o se om jag kan sova nån timma innan vi ska hem igen :)

puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0