"varför måste man ta livet på så blodigt allvar, ingen kommer ändå levande ifrån det"

hejj där! :D
tänkte berätta lite om igår... efter idol tog jag tempern, 39,7 grader feber hade jag, snuva, värk i hela ögonen, lugnorna pep o slämhosta... allt tydde på svininfluensan. sen gick jag o la mig, då jag fick healing, fast på håll. det var otroligt häftigt!! först blev jag helt stekvarm i hela kroppen, o allt började snörra. då försod jag att dom hade börjat heala. sen fick jag bilder framför mig. det var en tjej som satt på sängen och höll vid mina lunger, och tog typ upp massa saker därifrån, o klumpade ihop det till en boll o kastade iväg det, som att hon tog bort det som inte ska vara där! det var rent ut sagt skit skönt,häftigt,coolt asså jag kan förklara det med tusen ord som inte finns, för det var så j*vla skönt!! sen när jag vaknade i morse, vaknade jag klockan halv 8, sen försökte jag somna om, så jag vaknade 10 istället, så gick jag ner o tog tempen, o gissa vad!! det hade gått ner till 37,7 :D:D:D  och ögonen har slutat svida, huvudet gör inte längre ont, lungorna piper inte, har ingen slämhosta kvar, bara lite hosta, för det kitlar lite i halsen, men vem bryr sig, jag är skit glad, också har jag sånt överskottsenergi så jag typ springer runt o hoppar o sånt hela tin', haha underbart!! :D
så nu vill jag tacka marie, emmi o "dom andra" jättemycket!! :D
puss o kram <3
haha, bozz på bilden :D

Kommentarer
Postat av: Emmi

YAAAAYYY!!!! :D Du fick en massa healing där uppifrån, kan jag säga! :D

2009-11-28 @ 20:14:10
Postat av: svar t em:)

ja, asså hela rummet snörrade, och det blev helt kolsvart, fast det var typ avslappnande :D

2009-12-24 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0