vi har det bra... här bak i bilen

hejje!:D
idag vart det skolan, hade rätt go dag!! längsta o tråkigaste dagen på hela veckan.. fast idag vart den riktigt kul! :D skulle haft vikarie på 2 lektioner, vilket vi slapp, så vi hade inga lärare på dom 2 :D göttans! :D
asså det var nått jag skulle berätta om i fredags... men jag kan inte komma ihåg vad det var hah. börjar bli senil nu fram mot julen ;)
haha, när vi satt inne på so:n så hade vi inget o göra, så jag,madde o lippa satt o "gjorde ingenting", helt plötsligt råka hon välta bordet, så det typ eka skit högt alla typ bah "mmh! bra jobbat *klappar*" värsta taskigt hah xD
idag har jag mest kännt mig trött, höll på o somna på massa lektioner. Men men ;)
jaa... asså det händer massa kul varje dag, men jag glömmer det lika fort igen :P så kan inte skriva så mkt:P
Wera har åkt nu, snart kommer Honey Moon hem, vilket jag inte ser fram emot, eftersom att familjen wall har haft henne, o dom fixar hästarna i så otroligt bra kondition, vilket inte behövs när vi rider dom 1 gång i veckan, så aa... jag lär la typ vara en liten fjäder där uppe på ryggen för henne, kommer flyga som in i den. men men ;) i januari ska laura ställas av, eftersom att hon ska föla i mars, hoppas på ett superfint svart sto, men 2 vita kotor o bläs! :D skulle vara skitfin ;)
har redan börjat nedräkningen till jul, elr aa, mest till jullovet, men snart börjar nedräkningen till jul, göttans asså!:D 4 veckor kvar !! :D:D imorgon är det sista gången jag ska till "friskgymnasten" :D känns göttans, + att jag kan fortsätta träna hemma eftersom att vi har ändel saker som jag har där :D

nu har jag inget mera att skriva... mer än att mitt nyårslöfte ska vara att jag ska skriva minst var 2:a dag :D

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0