Walk the line

hej! :)
igår kväll fick jag feber, 37 grader, när jag vaknade i morse hade det stigit till 39, så idag har man vart hemma från skolan, imorgon också tror jag nog :)
haha! det första madde sa när jag ringde henne var "HAR DU FÅTT SVININFLUENSAN?!?!" haha, men det tror väl inte att jag har :)
tror nog att det blir bättre tills imorgon, så jag täkte "advents städa" lite granna :))
i helgen blir det stallet, om jag är frisk vill säga :)
i tisdags var jag madde o mamma o chrestin i ullared, där köptes julklappar osv. :) sjukt kul, flummade sönde på hemvägen haha :D
idag har jag sett på "walk the line" tycker den är sjukt bra, men pappa bah "ehh den va la inte bra!" haha, jaa, alla är olika, det är väl tur det :D
igår såg jag en film med vin diesel, haha skit kul! :D också såg jag en till som jag inte kommer ihåg vad den heter :P men jag är riktigt nöjd med mina köp i ullared!! :D köpte en grimma till Harmony, o ridskor o chaps :) sen en massa kläder:))
idag har dom andra i skolan haft prov, kommer nog göra dt på måndag/tisdag, madde sa att det var rätt svårt, så jag ska läsa tills ögonen brinner känner jag!
men men, nu ska jag duscha, känner mig som en hyena elr nått liknande, usch usch:P
puss o kram <3
sorry för bilden haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0