Av längtan till dig...

idag vaknade jag sent (!). fixade lite, sen ringde annelie o sa att vi får komma o rida nästa söndag iställe, för hon väntade på lastbilen som ska köra bebis (Waleria) till danmark <3 kommer sakna den hästen otroligt mkt <3 resten av dan' har jag typ filmat hundarna, kollat på tv, fixat några byxor som var försmå, klippte lite i dom, blev faktiskt riktigt nöjd! ;) sen har jag bara sett gammla avsnitt på gray'w anatomy ;) imorgon äre skola, otroligt fort går helgerna, fast då går ju veckorna dessto fortare med :D om 2 veckor ska jag permanenta mig, spännt! ;D

igår var vi på dop i vernamo, döpte Wilma. när dom sista som var kvar, städade, så satt jag o michelle med wilma, hon typ halvsov, värsta gulligt :P :)

i veckan ska vi hämta systemkameran, wihoow ;D <3

puss o kram <3 :)

 Waleria, bara någon dag gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0