...

jag hör inte hemma i "flocken"... eller aa.. det känns inte så... förut vart det annorlunda... men nu har allt blivit så konstigt... det mesta handlar nog om mig själv ientligen, att jag har blivit så kännslig för allt... som t.ex. att jag har vart ute o lekt med hundarna, så måste jag duscha efter det osv... jag vet att det inte är sån jag är ientligen... utan sån jag har förändrats till... fast jag känenr ändå att jag trivs i det... på nått sätt..
men en hel del handlar också om dom andra jag bor med... känns som att jag inte hör hemma vid dom... alla är så olika mot mig... t.ex. mamma, hon är skit stressad hela tiden, vilket jag inte trivs i (!) då får jag bara ryck på henne... och wille hålelr hela tiden på o säger o gör saker som stör mig skit mkt... och michelle.... aa, hon är ändå den ändå jag kan prata med... som en kompis... men bara när jag ä själv med henne... när dom andra är med känns hon annorlunda... o en massa...

Kommentarer
Postat av: Michelle

förlåt om jag verkar annorlunda Denise. Jag har märkt det på mig själv. Allt är så annorlunda nu överhuvudtaget. Men jag älskar dig lika mycket som alltid syster. bara så du vet. Du är min bästa vän i världen <3

2009-10-30 @ 16:26:17
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar till mille <3

nej,asså jag har förendrats totalt jag med... vet inte varför... jag med.. o du är min bästa vän, jag kan skratta med många, men inte så mkt som med dig sis! <3

2009-11-02 @ 19:29:40
Postat av: Marie

Du ska inte vara som alla andra. Det är det som är styrka! Du vågar vara dej själv och inte bara en i "flocken". Fortsätt med det. Vad beträffar skumma känslor och sånt så hör det din ålder till. Saker och ting förändras framöver och ibland är det jobbigt och ibland är det bara skönt. Alla går igenom samma sak i tonåren. Förklara för alla hur du vill ha det. Säg saker högt, så kan man hjälpas åt. Alla ska må bra, det är självklart!

2009-11-14 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0