i want you back

tjohu! :D
herregud! det vart nog mer än 2 veckor sen jag bloggade sist o.O känner mig skit dum! haha ;)
idag; vaknade jag av att mills dundra in i mitt rum, typ vid 6 elr nått, o skulle låna kläder haha xD (hon skulle me ut o jaga) sen har jag inte gjort så mkt än, testat en massa kläder, kikat tv, har sjukt mkt lust att gå ut o gå en sväng... men det sen ju så kallt ut haha :P skulle på filmkväll ientligen, men det var typ bara 4 som kunde komma, så vi får ta det nästa vecka istället :D
IGÅR KOM FÖRSTA SNÖN ni som inte såg det haha :D fatta att man blev glad elr! sen hade vi idrott i regn, riktigt gött! :D
imorgon blir det annelie, ska rida Wera o rosen tror jag :D <3
nu äre bara en vecka kvar tills lovet :D då jag som sagt ska permanenta mig :D hoppas på flera roligheter som att åka till Mikkan elr nått, men vi får se :D
asså jag får serriöst damp om inte pärlan (systemkameran) kommer hem snart!! så himmla fint nu på hösten, också är kameran inte hemma :O hah, aja, man får väl ringa o tjata på gubben som lagar den elr nått;)

puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Mikk

ojojoj, såg jag mitt namn nämnas där? D va ett tag sen ;)

2009-10-17 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0