Mina ögon kommer alltid le mot dig...

idag vart det skolan hela dan', usch vad jag störde mig på svenska lektionen, för asså alla har ju sin egen åsikt om "livet efter/före livet" och dom bah "jag tror att när man dör så är allt slut, helt svart" men det är så långt ifrån min åsikt! ;) sen vart det utväcklingssamtal, gud vad han babblade haha xD senare åkte jag hem, gjorde läxorna o gick ut med Lotuz (borsans hund) ;D otroligt duktig hund asså! :D nu har man sett ett avsnitt av grey's anatomy :D usch, det var hemskt :/ klockan är inte mer än 8, och jag ä redan hur trött som helst! också hittar jag inte min mobil heller haha :P

Denny Duquett i grey's anatomy till Izzy, tyckte det var fint... :)
You is my heaven.... but maby i'm your hell..."

puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0