..

hellau ;)
sitter här o har skit ont i ryggen, måste ha sträckt mig när jag hppade av rosie i full fart, ska berätta vad som hände;)
när vi kom till stallet så sa annelie att jag skulle rida Laura, o mille o annelie skulle köra Wera, så jag red henne inte på banan men det var ju sjlvklart kul att rida ut också :D haha, vi typ galopp-travade ifrån en traktor som typ ökade farten hela tin' xD sen så red jag rosie en kort runda, medans michelle ledde Walera (rosies fölis) allt gick väl hyfsat bra, förutom att waleria var lite stressad för vägarbetet :P men sen så föll hon på o busa, o typ tegrade osv. så hon trasslade in framhovarna i grimskaftet, så michelle kunde ju inte göra annat än att släppa, o då fick hon ännu mer panik eftersom att det hängde ett grimskat efter henne... så hon typ stack iväg ut på vägen, förbi stallet o sprang som in i h***  o rosie blev skit stressad, så hon typ började små stegra, så jag fick hoppa av för att lugna henne, samtidigt fick michelle springa o leta efter Wallie, också kuta Wallie in på gårdsplan, o jag, som kom en bra bit bakom :P så jag tänkte lixom "aha, vad bra hon stack in i stallet" men då hade hon typ sprungit rätt in i stängslet, trasslat in benen, lyckats komma loss, o sen kutat in till dom andra o typ stressat upp dom, så dom typ sprang efter henne o bet henne o så :S sen kom jag in med rosie i hagen, o då kom hon fram till henne, asså hon typ hyperventilerade eller vad det heter, skit anfådd, typ som en människa skulle bli om det gälde liv o död :S usch, det var läskigt! :P "bättre lycka nästa gång" :) 

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0