girls just wanna have fun...

hello helloo! :D ...antar att alla fattar att jag ä sjuk! (det värsta som finns!) har typ bihålinflammation, huvudvärk, hosta, men jag tar ju c-vitamin, bricanyl, nässpray, knackar, attraherar o dricker färskpressad jouse ;D så marre! räkna med mig på lördag! :D så idag har jag iiingen aning om vad jag ska göra, jag kan ju inte baka eftersom att jag ä ju sjuk, och gå ut o gå kan jag inte, för jag darar som in i den efter att jag har tagit bricanylet, känner redan att jag börjar darraxD sriver fel hela tin:P men jag ska(!) gå ut senare, för man kan ju inte sitta inne i ett rum, där det ä typ 10000 bakterier från min förkyldning lixom! ;) så jag får gå ut o gunga eller nått sen xD yupyup! ;) vet inte om jag kommer till skolan imorgon heller! för där smittas man ju bara mer o mer! och eftersom att jag helst vill bli frisk till marres fest så ska jag bli det också! :D

puss o kram!<3

haha, livvy posar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0