kom o ge mig värme, ge mig allt som du har, så ska jag ska stanna kvar

hah, jag har kommit på att jag ofta ä i min egna lilla värld, fast det är bra.. för det är den världen som jag värkligen längtar till att få vara i ! :D typ som på lektionerna så hittar jag ofta en fläck att sitta o kolla på, där jag förvinner in i en värld där jag är lite olika gammal... typ att jag ska ha en epa-traktor istället för en moppe ;) mycket smart tänkt tycker jag allt, kanske inte så snygg, men vem bryr sig om man ändå bara ska till stallet osv. med den ;) jag kan se på pricken hur jag kommer se ut, långt hår, typ till höfterna, stora lockar (permanentat) osv. sen brukar jag tänka på dagarna innan man åker på utställning (fast när jag ä vuxen då), jag duschar hästen/hästarna, packar in grejerna i bilen, sätter på transporten osv ;) tänker även på hur min lägenhet/hus (inget stort hus, litet o mysigt ;) ) kommer att se ut, hur min hund kommer att se ut, hur jag kommer att leva, allt kommer vara så lätt! :) längtar så otroligt mkt tills dom dagarna kommer! vissa längtar värkligen  till typ kalas osv, självklart gör ju jag det också, men det tänker jag inte lika mkt på som min framtid! <3 och det är härliga tankar! <3 :)

kök! viktigast! :D

dörren ;)

 badrumet x)

haha, aa än hel del platerat, men det ä sån jag är helt enkelt, man ska aldrig se bakåt, det är mkt roligare att se framåt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0