my future

jovars! det låter konstigt, jag ä 13 år och planerar allt för min framtid! men jag tror att det är det ända sättet att ha något att längta efter! snart står jag där, lyckligast i världen, och har äntligen gått ur gymnasiet, låter konstigt att jag kommer gå ut gymnasiet, men tiden kommer, och det ä något jag ser fram imot mycket! om 6 år... då "börjar" mitt riktiga liv, det livet jag alltid velat leva! ett liv med förendringar mest hela tiden, och ett liv då bara jag kan bestämma själv! :D

 här ä då min framtida golden :D

 infarts vägen till stallet :D (inklusive milles hus)

 gå "media"- gymnasiet ;)

det här ä inte ens en 8;del av allt jag platerat... men aa, det är lite av det :)

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0