när blev solen gul... jag bara undrar...

hejjs gott folk! :D

igår började dan' med att jag vaknade vid halv 8, åkte till annelie, fixade hästarna och iväg på premiering me spangi o stephie :D spangi fick 41 p, guld :D sen hem o bytte om. fixade Wera, har inte ridit henne på hela sommaren! red dressyr på ridbanan, fan va kul det var eller! :D Hon var den vanliga gammla wera igen <3 tack vare Viveca och Isabell :D fan va kul det var!<3 i förrgår tänkte jag typ "fan, jag vill inte rida henne!" och nu längtar jag som in i helvete tills på söndag :D:D asså hela dan var av lycka! <3

 






Kommentarer
Postat av: Emmi

Ser bra ut på bilderna! Du är så duktig :)

2009-09-14 @ 18:34:28
URL: http://andjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0