jag ska dansa i neon.... nananaaa...

HEJJ! :D

Imorse vaknade jag av att jag inte kunde prata, sved som aldrig förr i halsen o typ hosta sönder hela halsen xD
sen vart det skolan;) usch, höll på o somna på NO lektionen, men som tur va hade vi "hamste-matts" så vi fick ta en bensträckare ;D sen håltimma, gjorde massa;D sen efter skolan gick jag med madde, hem till mormor. haha vi lyckas alltid prata om så konstiga saker xD sen var  jag hos mormor till halv 6, konstigt nog hade jag inte ens tråkigt xD men jag känner att läxorna är hyfsat inlärda nu iallafall ;D
har även testat kläderna som ä tills på lördag ;D passade hyfsat, fast inte byxorna, så dom får mormor sy upp;) nu fattas det bara att köpa solglasögon ;) i veckan ska vi nog o lämna systemkameran på lagning med tror jag nog ;)
och jag har ÄNTLIGEN fått tid hos sjukgymnasten! ;D har typ väntat hela sommaren nu ju! men nu ska jag dit på fredag ;)

puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0