i'm walking in the sun...

hejje! :D
idag började dagen klockan 20 över 6, duschade, åkte till mormor, käkade, o gick till skolan med madde o lippa;D dan' gick fortare än väntat :D och roligare än väntat med för den delen! :D jag o madde satt o planerade vad vi skulle göra för att få ihop pengar tills vi blir 15, o köper moppe :D haha, det bästa vi kom fram till var helt enkelt sommarjobb ;D hoppas bara att man får önskade tider, så man inte måste kommer typ 7 på mogonen, utan typ 10 elr nått istället ;D sen planerade vi även att vi ska tvinga mamma o pappa att vi ska få åka på språkresa mellan 8:an och 9:an :D värkar skit kul! :D då följer säkert michelle med också skulle jag tro, om vi nu har råd vill säga :P :D
efter skolan gick jag till sjukgymnasten, ovanligt roligt var det ju :D fick vara lite ensam o träna idag också ;D
efter det drog jag till mormor, sen åkte man hem, haha efter som att jag ä rätt insatt i att hitta sommarjobb redan nu, så jag  frågade pappa om jag kunde jbba som städerska elr nått, men aa han hade redan en städerska, "men sparka nah då! jag ä ju den duktiga här" sa jag, ne skoja bara xD

tittade på idol, på tv 4 anytime igår, såg även denna duktiga killen! haha :) diggar honom! :D
http://www.youtube.com/watch?v=BLaH3ZCmojc

 saknar min kamera! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0