"we are golden"

kommer ni ihåg när man gick på dagis... och man försökte klättra över staketet för att komma till skolan... men när man väl kom dit blev man så missnöjd! man var rädd för allt! för att komma senare än dom andra, bli utskälld, inte fatta vad dom pratade om... m.m... nu försöker man istället klättra över staketet till gymnasiet, för att se vad som händer där, om det är roligare där... men samtidigt tvekar man på att bli så stor... jag vet inte varför... men det känns på nått sätt som att tiden går för fort... men kanske är det bra, kanske är det så det ska vara, att man ska gå egen väg in på "livet"... jag vet inte... men på nått konstigt vänster kommer det upp bilder, som små "filmer" elelr liknande, i huvudet på mig, då det visar exakt hur mitt liv kommer se ut... jag har försökt att hitta bilder på google m.m. för att kunna förklara bättre... men jag hittar inga som liknade precis som jag hade tänkt mig... men hela tiden förendras ju framtiden, så man vet ju aldrig ;)

puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0