you still number one...

Idag vart det en otroligt kort skoldag, hade nog inte mer än 4 lektioner, spanska, mentorstid (20 minuter), kemi och "skrivarverksad" (där vi såg på film). sen gick jag till sjukgymnasten, har börjat köra programet 3 gånger nu, så det tar typ en timma, men det ä roligare nu än förut i alla fall :D när jag kom hem skrev jag ner det mesta som var viktigt för proven imorgon, sen duschade jag, trodde jag skulle frysa hjäl där ett tag innan, kollade tv, och ja.. nu ska jag nog se lite gamla avsnitt av idol på tv 4 anytime :)

kom att tänka på denna förut, det var en låt som jag o michelle alltid sjöng innan vi skulle sova när vi var hos mormor, när vi var små :)
Det går en liten ängel brevid mig säger mor,
han har så vita vingar och ögon blå jag tror
han håller mig i handen, då är jag inte rädd
och när jag sedan somnar, han vakar vid min bädd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0