"dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i!";)

morr'n morr'n! elr aa morgon äre väl inte... men sak samma haha;)
sitter o lyssnar på take a bow-rihanna, me like! :)
idag vart man tillbax i skolan... saknade faktiskt alla när ´jag var borta... så det var rätt skönt att komma tillbaka :D
iigår försökte jag skicka in lite bilder till en bildtävling... men nått gick snett.. så dom kom inte in... lite surt men men:)
jaa... vad ska man skriva haha...
aja, jag kan ju berätta att ´jag har kollat på en moppe. lite billigare. typ 6-7 tusen. vet inte säkert om ´jag ens ska köpa någon men jag får se:) ni kan ju alltid skriva vad ni tycker :)
kamera kommer jag ju spara till själv. men kanske att jag får moppen då ? ä nog lite tidigt att prata om än känner jag :P
igår fick jag ta hem alla mina saker från stallet pga att annelie ska flytta hästrNa, blir nog bra det med :)
på fredag hämtar michelle hippie med! vad ska man göra då ? haha det ä ju faktiskt valborg. kanske vi ska ha filmkväll ? ingen aning får la se:)
nu ska jag dra mig, ha det gott kram<3
söt-livvyy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0