får jag lov till en sista dans med dig ?-magnus uggla

nu har jag läst ett antal bloggar i en timma typ. o nästan varje blogg står det typ "livet är inte lätt" eller "jag orkar inte mer" eller "kan man ha det såhär bra, ska inte livet vara jobbigt ?" man bara what ? asså det ä ju faktiskt man själv som bestämmer hur man vill ha det. livet kan vara så lätt, fast vissa har bara inte fattat det än... när dom säger typ "varför finns vi ? allt är ju bara jobbigt ändå.." man bara "a, synd för dig, make u a better day!" hah, nu känner ajg att jag nästan snackar skit om mig själv. men det ä mitt eget fel. för asså om man tänker positivt på allt, så är ju faktiskt inte livet så svårt... det ä bara det alla tror...
det ä min version av det hela iaf :) skriv gärna vad ni tycker med! :)
imorgon ska jag försöka sova ut, sen packa det sista till sälen. sen ska jag ut o rida vid halv fem ;)
på söndag bär det av:)
haha, var hos mormor o morfar idag, o morfar bara "nu fåår ni åka vid 7 på söndag då." o jag trodde han skämtade så ´jag bara "haha aa visst" också kolla han på mig jätteserriöst, o bara "aa, så ni blir framme till 2-3 tiden åtminstånde..." haha, fy vad jag garva. vilket inte var så bra kanske, för han var visst serriöst. o jag bara "nä, vi brukar åka vid ett o är framme vid 4 typ" o han bara "4 ?! hahahahah (skratt som får alla att tro att han alltid har rätt, typ hånskratt) nädu det kan du bara inbilla dig!" haha jag bara "ne vi var framme då förra året." han bara "nä det tror jag knappast, då skulle ni få åka 100km/h" haha, aah det ä typ så mkt man åker i nu för tiden ? bara för att han åker i 15km/h så betyder faktiskt inte det att alla gör det:P
haha, aah jag fick mig ett gapflabb iaf ;P
nu tänkkte jag ta o käka lite, sen börja packa, så ´jag inte behöver packa så mkt i morgon :)
men jag tar nog lite bilder som ´jag lägger in på fredag :) o som vanligt finns jag på mobilen :) ha det gott nu folks! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0