gomorron gomorron hör fåglar sjunga glatt gomorron..... ;)

Nu är det äntligen fredag! SOM jag har längtat säger jag bara!! är konstigt nog jättetrött efter lovet. så jag ska försöka sova ut nu i helgen :)
jag fick ledigt, så jag kan som tuuuur ä åka till sälen ;) åka skidor i typ 3 dar o va på äventyrsbad o så, najjsnajjs! :)
problemet ä att jag vet itne vet som ska ta hand om bilbo o småttingarna (hamstrarna)....
jag får se till att lösa det:)
iaf, jag tänkte tillbringa typ hela nästa vecka att skriva en uppsats om .... öm..... jag har faktiskt ingen aning om vad det ä ämnet ä.... va... herregud! nu känner jag mig inte alls så duktig. jag som tyckte att jag lyssnade så noga. hahaha! aja, det löser väl sig :)
sen har vi även två skitstora prov! ett matteprov på tisdag, o ett kemiprov på torsdag. sen har vi även 25 glosor i engelska tills på måndag o onsdag. o ett helt kapitel i spanskatorsdag. så jag känner att detta kommer bli en jobbig vecka. så jag ska lägga ner mkt tid på att sova känner jag!
dumt nog tog jag inte med nåra böcker hem :S nu blir jag stressad här. aja ... gud vad jag kommer ifrån ämnet hela tin haha :P
aja, i vilket fall ska jag örka med hela veckan. o göra riktigt bra ifrån mig punkt slut!;)
nu ska jag snart kolla på solsidan på datan tänkte jag. sen ska jag försöka lägga mig i tid. kommer typ inte kunna lägga mig förens halv tolv men skit samma. som sagt, sovmorgon.... huuuur länge jag vill ;)
nu ska jag sluta babbla o lägga ihop gitarren o allt så jag kan se solsidan... som sagt ;P
haha ha det gott kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0