HIPPIE!!!:)

när jag blir stor ska jag bli hippie! ne det är fakiskt inte sant... men jag klär mig järna som en, dom har grymt cool stil! :)
fick helt plötsligt en idé om att klä mig som en hippie o försöka ta lite bilder. men jag hade inget hemma, så jag satte mig o flätade en sån där pann mojs, o drog på mig en stjorta o ett par slitna jeans o sol brillor, funkar det med. kanske inte lika snyggt med vem bryr sig, hippies har ju sin egen stil vetti;)
han inte dra på nått smink heller, som gör stor skilnad om man ska se ut som en hippie, men ni får se bilderna ändå:)
slänger in ett provsmak på headern med när jag ändå håller på!:)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Skitskön stil :D Älskar brillorna med :p

2010-05-02 @ 21:15:03
Postat av: svar t em :)

elr hur, as ball! haha tackar ;)

2010-05-03 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0