it's the climb

igår såg jag på pearl harbor, fy va jag grät!! finaste filmen som finns! <3 förstör nästan lite att han dör i slutet. fast om han inte skulle göra det, så skulle den inte bli lika fin som den faktiskt är:)
nu är vi färdig packade. o om ca 20 minuter bär det av! hoppas att jag har allt med mig nu, så jag inte har glömt nått hemma. men jag tror allt ä med :)
kände att jag inte mådde så bra igårkväll, vilket fortsatte idag, men jag har tagit en åksjuketablett. så det ä bättre nu:)
jaa... vad mer kan man säga?;P fixat ny header som ni ser. fick ta nån lite snabbt bara, för michelle skulle hjälpa mig o hon såg på film så aa..
mer än det har jag inte o säga. finns på mobilen hela veckan. o ni får ha det gott här hemma :)
kram<3

Kommentarer
Postat av: denise

vrf är inte headern ändrad nu då? det var den ju igår...

2010-04-18 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0