ska vi gå hem till dig, elr hem till mig ?

hallo!
idag vart det skolan. var lite småsur imorse märkte nog folket. sry! vaknade nog på fel sida... aja sen vart det roligare framåt håltimman. vi träffade en tant som började prata med oss. gudars vad söt ho va! påminnde lite om farmor<3
sen på matten hade vi tävling, vann 2 av 4 ggr, as najs :D
sen mormor o käka, hon hade bakat goda kakor... såna där som farmor alltid bakade... gud vad man tänker mkt på henne idag känner jag:)
nu sitter jag här med kimpas nya stoooora platt-tv, som inte fick plats på hans rum så den fick stå här:)
det var ju meningen att jag skulle ta ledigt på fredag... för att hämta hippie. men tydligen har vi nått as viktigt i idrotten då... surt -.-
nu ska jag kika melrose place, sen studa som as till provet imorgon, ha det gott <3
hittade en bild sen i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0