the call

tjena mitt bena!
idag har det vart skola. bästa skoldan på hela veckan! (förutom fredag)
började med halvklass i spanska, en timmas rast, halvklass i matte, mentorstid, biologi, rast o sen slutligen elevensval med madde,ida,erika,lippa,ebba o carina bästaste! :D
ikväll ska ´jag kika sveriges värsta bilförare. ME LIKE!! :D
imorgon äre FREDAGSMYYYS aa, börjar halv 9 o slutar halv 3:)
för nåra dar sen gick jag över o fotade syrran. huvudbilder o i bikini. haha aah det låter kul i know. men hon skulle skicka in det till en tidning så då blir det lättare att förstå. det var typ en tävling om att få åka till canariörna tror ´jag :)
så tänkte lägga upp nån bild som jag har fiXat lite med tänkte jag :)
ha det gott!
kram <3'
det gååår att sitta ute när det bara är typ 2 grader  + om man bara vill ;)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag blir lite rädd för Marie nu... ;)

2010-04-08 @ 20:59:35
Postat av: svar t em :)

haha aah jag med o.O

2010-04-09 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0