12:45

förlåt för den dåliga uppdateringen!
veckan har ju för det mesta spenderats i skolan. i tisdags fick vi bara sitta o lyssna på marias tjöt i flera timmar. sen onsdagen började vi 8, o hade kemkunskap, skolfoto, svenska o musik. sen slutade vi tio i 1. as gött!:)
torsdags började vi kvart över 12, för 2 lektioner var inställda. aaas gött!:)
sen igår börja vi 8, o gick till tjugo över 3, men det var rätt kul lektioner ändå:)
vet inte om jag har skrivit detta innan... men jag lämnade ju tillbaka moonis i måndags... just då kände jag att det var okej... men sen när ägarna började ringa om att dom ville ha tillbaka det rostiga bettet o så... kände jag att jag ville ha moonis hos mig igen... men ... aa... det funkar ju tyvärr inte...
idag har jag vart ute med bilbo på förmiddagen, bara lite i trädgården. han sprang som bare den. man såg hur fri han kände sig! något jag måste göra oftare med honom!!
senare ska jag försöka ta tag i att städa upp på mitt rum lite! o sen på kvällen ska jag va barnvakt:))
nu ska jag bara vänta på att michelle har duschat klart, så hon kan ta hippie igen. så kan jag sticka ner o käka frukost:)
ha det gott<3
hippie gör "hur sitter kaninen" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0