Att jag nog älskar dig ändå

nehepp nehepp, moonis har ännu inte åkt, utan dom åker ikväll(förhoppningsvis) annars på tisdag...
det är jätteskumt, för jag kmr inte ihåg något från inatt, (var barnvakt o skulle gå hem när marie kom hem, men kmr inte ihåg något mer än att jag försökte läsa ett sms som jag inte såg vad det stod på, haha) as wierd... men aja:)
hörde en låt för jättelänge sen som heter "spelar för livet", den är lite... typ gammal dags på något sätt, men på ett bra sätt, tycker om den jättemkt! så mkt glädje i låten på nått sätt! :D
nu ska ni få lite bilder jag tog i mörkret igår, iomed att det var mörkt fick jag göra om dom lite, så dom blev inte perfekta, men, ientligen, vad är det roliga med perfekta bilder kom jag o tänka på när jag fixade dom;)
dom två sista är samma bilder, fast olika omgjorda:)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Grymt fina bilder!!

2010-08-22 @ 19:13:56
Postat av: svar t em :)

tack så jättemkt emelie! :D

2010-08-22 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0