att man blir klokare med åren..

sitter (som vanligt) o lyssnar på lars winnerbäck. erkänn att man blir glad av att höra hans låtar!!
imorse kom nemo hit, o stannar tills imorgon:) gud va söt han är elr!:)
ska nog dra till moonis vid 5 draget, om det är svalt iaf, känner att det bara är onödigt att komma hem kl 11, så varför inte åka tidigare, så man kan va hemma sen på kvällen?:)
asså ni förstår inte vilken glädje jag möts av varje gång moonis kommer i hagen! jag har ju typ bara varit hos henne varannan dag nu denna veckan, o dom dagarna jag inte vart hos hjenne,har jag saknat henne som as!
men nu det sista, så ska jag åka dit varje dag!
fan va tomt det kommer kännas utan henne :((
men det behöver jag inte tänka medans jag fortf har henne ju!:)
nu ska jag käka lite sen får jag se vad som händer! ...
funderar på att ta med nemo till stallet... får se!:)
ha det gott!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0