bilder..:)

kom på mig själv med att det faktiskt står "bildblogg" på min header, också lägger jag inte in nåra bilder. INTE OKEJ! så nu ska jag försöka börja med det. saken är den att alla bilderna jag har tagit ligger typ på syrrans dator för jag orkar aldrig ladda in dom på bådas, så aa. men nu sitter jag ändå vid hennes så då kan ni få lite bilder;)
(michele är redigerare på alla bilderna:)  )
theo:)
Hekla:)
Gizmo med massa vinterpäls:)
Happy:), hoppas du lever livet nu där uppe!:)
nicke-bus:)
det får räcka så länge, bilder från året kan man väl säga, inte så jättenya, men dom flesta var inte mer än några veckor gamla:)
om några veckor ska vi få brorsans tjejs kamera, elr a, köpa. det är en nikon d60, o jag ÄLSKAR värkligen nikon! man får så färgstarka o bra bilder! så det ser jag fram emot jättemkt värkligen!:))
igår; igår var det ju crosing här i fkp, så jag åkte med marre o barna in t stan för att åka med i morbrors raggarbil, tyckte det var en aning pinsamt iomed att alla stirrade! haha, iaf. sen efter det åkte vi ner för att bara kika på alla bilarna ist, sen tog vi en glass på mcdonalds (gilla(y') o sen vidare till emmi där michelle va. o där spenderades resten av kvällen, kollade bla på the green mile:) tycker värkligen om den!:)
gammal bild på bozz:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0