butterfly fly away

igår, efter att moonis o honey hade rymt, skrev jag till marie att jag längtade tills imorgon, för då ska båda åka hem, o jag vill inte gå runt o oroa mig för att något ska hända dom...
men först nu så inser jag, att detta är troligen sista gången någonsin jag ser moonis....:((
känns jättehemskt värkligen!:(
fast jag hade ju rätt i det msnet, jag vill int behöva oroa mig så över det... dom är liksom stora djur, så dom är ju inte alltid jättelätta att tas med...
men det kmr lösa sig! bara jag slipper åka till sverker för att rida!
imorse ringde annelie iaf, o sa att jag skulle gå ut o hjälpa till med staketet, så då gjorde jag där, sverker var där, äcklig som fan, som vanligt alltså!
sen resten av dagen har jag typ bara varit inne o kollat  tv, gått ut till hästarna med jämna mellanrum, osv:)
jonte,wille o pappa var iväg o plocka kantareller elr nått förut, ska bli gott o käka, var ett tag sen... typ vid midsommar elr nått tror jag...:)
senare ska jag även vara barnvakt:)
imorgon åker ju hästarna som sagt, vi stjutsar dit dom på förmiddagen...(:(
aja, slut på alla tråkiga, "synd om mig" inlägg, från o med ... imorgon ( ?) ska jag vara positiv igen!;D
ha det gott<3
gud va jag saknar Loutz kom jag på nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0