dear katie-james blunt

nlyssnar på den underbart vackra låten. kärlek på'n!
igårkväll/inatt vart jag barnvakt. somnade  visst haha:P
men jag gick hem sen när marre kom iaf, denna gången kmr jag iaf ihåg att jag gick hem o allt haaha!
sen vaknade  jag 9, käka,gick ut med hipps. sen bört till stalle o red ut med gabriel:)
efter det har jag knappt gjort något...
senare i eftermiddag ska jag,michelle o emmi till brukshundsklubben o träna vovvar, fast jag står nog brevid o tar kort  istället, det är bäst så haha;)
nu ska jag göra iordning lite halvt roliga bilder på picnik:)
haha, erkän att den med äpplet är bäst ever;)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Grymt fina bilder och texter syster! :D

2010-09-02 @ 15:57:49
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar t michelle

tack michelle!:D<3

2010-09-03 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0