det var så mörkt kvällen jag gick hem

ååååh! hahahha! gaaaaaah!
aa, "nu kommer alla känslorna på en o samma gång!"
haha, nej men allvarligt, ska berätta om kvällen.
först; red jag moonis jättelite, bara skritta igång henne lite. sen hoppade jennie upp o red en sväng, gud va duktig hon är säger jag bara!:O
o sen hoppa jag upp igen, o hon gav lite råd osv, behöver jobba på att; trampa ner hälarna, sitta tungt i sadeln och använda sätet mer:)
sen när vi ridit henne en stund så tog vi in honey o fixade, o sen red henne en sväng med. Gud va hon va duktig!! haha, jennie red ju henne när honey var typ 6, o nu är hon ju 17 o har utvecklats och bättras hur mkt som helst. så hon sa flera ggr om o om igen "vilken dröm!!!" :D och jag håller helt klart med henne!:D
kommer nog ha lite träningsverk imorgon, inte van vid att moonis är så pass lat som hon var idag, och heller inte att rida två hästar efter varann haha, men kul va det!:D
nu ska jag försöka få i mig lite mat! ha det gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0