.

hade varit så mkt bättre om vi ägde huset o stallet som annelie äger... haha, för då hade man ju bara kunnat gå ut precis utanför huset o städa i stallet, o ta in busan o allt... det blir lite jobbigare när det är 5 km emellan, när man oftast är för lat för att cykla o mamma o pappa typ inte vill stjutsa... men aja.. jag överlever ändå haha;))
idag vaknade jag halv 11 av att michelle bankade på dörren o ville in. sen kunde jag inte somna om så jag stack ner o dom en stekhet dusch. göttans! o sen käka lite frukost o kika i h&m katalog... hittade lite iaf:)
sen har jag vart ute o lekt med klotan (lotuz) osv:)
senare blir det stallet med jennie:)
får la se om nån av oss hoppar upp på honey sen efteråt med:)
allt som jag såg i katalogen fanns visst inte på hemsidan men aja:)

Kommentarer
Postat av: IDA

vart hittade du kläderna?:)

2010-08-08 @ 15:41:45
URL: http://idajosefins.blogg.se/
Postat av: svar t ida

h&m:)

tjuva INTE mina vackra plagg nu ida!! haha;)

2010-08-08 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0