.

har ni tänkt på vad skolan ientligen gör med en?...
man måste tvunget få magkatarr av allt stress för att hinna till lektioner, göra läxor, öva inför prov.
o man måste se ut som alla andra; smink, lika dana kläder... asså det är ju typ så...
nu på sommarlovet har jag värkligen haft min egen stil! det jag värkligen trivs i, men när jag går i den till skolan känns det som att alla kollar...
varför är det så ientligen? varför dömmer alla om o om igen? ingen har dömt mig vad jag vet... men asså hade jag gått i ett par shorts med ett linne istoppat där i är jag inte säker på att alla skulle kunna säga "gud va snyggt!" även om man tycker det själv! tycker det är så dumt av personerna som faktiskt säger sånt... som sitter o viskar om sånt... asså har man lika dana kläder som nån annan blir man kallad "härmapa" elr något liknande, o har man helt olika kläder blir man kallad "människa utan stil"!
så jag tycker dom som läser detta ska ta åt sig, o faktiskt tänka på att inte hälla ut sig sånt, för JAG tycker inte att man ska göra så, o jag tror inte att någon vill att nån annan pratar bakom ens rygg?
kände bara att jag behövde få ur mig det, nu lagom till skolstart o allt haha:)
nu ska jag snart sova, imorgon bär det av t skövde! godnatt!<3
bild från 6:an;)

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

håller med om allt:)

2010-08-15 @ 16:40:46
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0