...

sitter o småkäkar lite på en chokladkaka, precis vad man ska göra en tråkig,regnig torsdag kväll/eftermiddag:)
har precis varit inne i stan o hämtat lite packning åt michelle som hon ska ha imorgon när hon drar iväg till strömma o handlat o så:)
kom på att jag faktiskt inte bloggat sen i söndags... aja baja!:)
iaf, om EN vecka(:O) börjar skolan, lite blandade känslor om jag får säga det själv... väldigt förväntans full, iomed att vi har inte haft "riktiga" betyg innan, också är jag glad att träffa alla andra, men det är ju aningen tråkigt att sommarlovet redan är slut... men aa... om inte mer är 4 månader är det ju lov igen såatt, okej det lät rätt mkt, men tänk hur fort domma månaderna har gått liXom...
nu ska jag fortsätta mumsa i mig chokladkakan, o kika 90210, finns ju att se hela sesongen på watch-series.com;)
ha det bäst! <3
söte!
(hittar inte så mkt nya bilder, har ju vart så tråkigt väder att ta kort i...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0