for the sun

har värkligen ingenting att göra! inte kul!
så jag får ta o slänga in ett inlägg istället.
igår kväll såg jag som sagt klart på vampire diaries. och som jag sa då "får ryyyyck"... jag håller fast vid det! kmr itne klara mig utan vampire diaries! aja...
på fredag ef.m - söndag ef.m åker jag o misch med annelie till riksutställningen i skara. skojsigt skojsigt. fick dessvärre ett mindre roligt jobb... vi ska typ sitta o skriva resultat i ett "dommartorn" hela lördagen... får la typ skriv kramp men aja...:)
senare idag kmr kära syster yster jennie hem, och ska hoppa upp på moonis-bus:) så det ska bli spännande att se, säger bara såhär, moonis kmr inte ha en chans! haha:)
o michelle kmr även senare:)
nu ska jag sticka ner o duscha sen försöka käka lite innan vi sticker iväg till stallet! ha det bäst!:)<3
fabbe o wille i viintras xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0