it's in your dna you're gay

helt galet! det är knappt två veckor kvar till skolan börjar! jag har precis vant mig vid att faktiskt ha ledigt...:S
haha..
men iaf, idag vaknade jag vid typ 9, men råkade somna om till halv 1 (a)... så jag har typ bara hunnit duscha o käka... men ska sticka iiväg till stallet om en stund, men först gå ut med zero o typ... palla äpplen?;) varför inte?:)
imorgon pyser jag,madde,lippa,ida o erika iväg till skövde för att kika kläder, själv kmr jag typ inte köpa något pga att jag o michelle o mamma ska dit på söndag, så då lär det la bli redigt med kläder;)
så jag hänger med imorgon mer bara för att umgås:)
men nu börjar zero tröttna på att jag tar så lång tid på mig.. haha, men ha det gott!
här kmr bilderna som jag lovade!
"tiger"
"lill-piXie"
denna kmr jag inte ihåg vad den kallades...
sådär, nu har ni sett dom!:)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Den lilla heter Doris men kallas också för Mongot ;D

2010-08-11 @ 15:17:01
Postat av: Emmi

Nej skrev fel! GULLAN heter den lilla. Men fortfarande även kallad Mongot ;)

2010-08-11 @ 15:21:10
Postat av: svar t emmi

haha, "mongot"... aokej, gulligt med "gullan" xD

2010-08-12 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0