lång helg...

jaa... vart ska jag börja när jag ska berätta om denna långa helg ?!
aja, vi kör la dag för dag då!

fredagen; åkte runt 1, mådde sjuuuukt illa hela vägen dit, sen när vi väl kom dit gick vi o hjälpte till lite i stallarna o det, sen käk, sen upp-packning osv.
kunde inte sova pga att annelies nya "kille/gubbe" snarkade som in i den, så sov la ca 4 timmar.
lördagen; dötrött vaknade jag vid 7, gick bort till duscharna, dom låg typ as långt bort o gjorde iordning mig.
sen hjälpte vi mias kille att sätta upp ett tält. o sen började mitt o michelles "jobb", vi skulle skriva resultat-listan. satt o gjorde det från 9-7 (y)
sen på kvällen vart det "fest" med kareoke osv. annelie blev full/HELT borta efter typ 2 cider. så aa.. o sverker va för jävla äcklig, typ följde efter oss osv... usch!
så det slutade med att jag o michelle vägrade sova med dom 2, o susannes son vägrade sova med susanne o viveka, så vi sov i bilen hah:P
söndag: gick upp halv 8, hade sovit ca 2 timmar. stack o gjorde iordning oss, sen började alltihopa kl 10, så då skulle vi skriva resultaten igen. o där satt vi till typ 2 elr något...
sen packade vi o åkte hem:)
lång helg, men rätt kul ändå:)
det ända som inte var kul alls var att sverker va med, han typ kollade värkligen in michelle o mig, asså på allvar! har är fan 53 år! :S
för jävla äckligt! honom går inte jag gärna nära igen!
men annars vart det askul!:)
nu ska jag byta om, o dra till stallet o rida osv.
saknar moonis som aaaas!!!
så jag längtar nästan efter att träffa henne! fan va tomt det kmr bli utan henne:((
men men...
ha det gott! <3
shonnyn! vackraste av alla!!
super man:)
detta var fyra av 585 bilder! så det finns endel kvar! ;)

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

jättefina bilder:D



SVAR: jag googlade på GIMP, men kommer inte riktigt ihåg vilken sida jag laddade hem det ifrån:)



det är ett gratis bildprogram som är menat att ladda hem från internet.. så det borde gå att hitta ganska lätt:D

2010-08-09 @ 17:44:13
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0