little house

idag har jag värkligen inte riktigt vaknat.. gjort massa konstiga saker haha:P
o nu ringde annelie o sa att hon tydligen hade släppt ihop moonis med laura o dom, vilket var väldigt korkat! också hade moonis fasnat i nått o gjort sönder lite av munkorgen! man bara; TÄÄÄÄÄNK kvinna! moonis o laura går ju värkligen inte bra ihop, typ sparkar mot varandra osv. varför flyttar hon henne då till samma hage?! blir så iriterad på henne ibland... elr aa.. rätt ofta faktiskt. men men.
har även lite andra tråkigheter, marie blev tvungen att avliva Iona och Tiger... :(
o Iona skulle ju bli michelles så hon är rätt ledsen, o Tiger var värkligen min favorit... tråkigt när det blir så:(
tänk att det trotts allt var 6 kattungar ibörjan... o nu är det bara en kvar...
Så här får ni lite "R.I.P bilder"... om man nu kan säga så...
Iona
Tiger
_______________
jag har sätt klart på 90210 nu, fan va dåligt det slutade! :S
också ska jag nog ut o gå med nicke elr något sen... kanske ut o springa en sväng, varför inte?;)
aja, ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0