när jag vaknar upp med minnena av dig

är lite sugen på att ta ut honey moon o rida, men är aningen rädd att moonis går igenom staketet om jag inte tar med henne...
får se:P:)
asså... när jag var ett par år yngre, så gillade jag en kille... elr aa... gillade, det var första gången jag värkligen var kär! o sen slutade vi prata... o pratar fortfarande inte... men på något konstigt vänster så är det som att han förföljer mig... varje gång jag lyckas glömma honom så påminns jag igen, fast på det bra sättet... ska jag börja prata med honom igen?? ... saken är den, att jag vet inte om jag kmr våga...
men iaf.
nu ska jag snart sticka ut en sista gång o titta till hästarna, så får jag se sen om jag rider elr inte:)
ha det bäst<33

Kommentarer
Postat av: Emmi

Msn eller fejjan är prima ställen att ta upp kontakten på ;D

2010-08-22 @ 19:11:46
Postat av: Emmi

Msn eller fejjan är prima ställen att ta upp kontakten på! ;D

2010-08-22 @ 19:14:56
Postat av: svar t em :)

ja... fast jag är lite smått rädd, elr blyg.. (A) elr hur man nu säger:P

2010-08-22 @ 23:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0