poseidon

blev väldigt tagen av trailern på Poseidon... vill se!!:)
http://www.youtube.com/watch?v=Gs1IanflCGc
har plötsligt fått en sån otrolig lust att sticka ut o springa!!!! ikväll ska jag o rida... elr aa, det är visst kväll nu... så jag kmr inte hinna springa ikväll iomed att vi kmr rida både moonis o honey, men imorgon jävlar! haha, då ska jag springa tills mina ben domnar! men erkänn, det känns för jädra gött efter en springrunda, när man är helt slut. då tänker man typ "nu har jag fått något riktigt viktigt gjort!" för hela sommarn har jag stoppat i min chips o godis, vilket jag iofs inte ångrar, för det hör ju typ till tonåren, så ser jag det iaf:)
men nu börjar skolan om 2 veckor, så då måste jag ju komma igång lite! kanske ska börja springa varje dag, jag menar... varför inte? det skadar ju inte;)
vi får la se hur länge det håller.. men ett tag gick jag ju ut o sprang varje dag efter skolan, för att få ny energi och rensa tankarna lite, sen satte jag igång o läste läxor, asbra!:)
nu ska jag sticka o byta om så vi kan dra till stallet! ha det gott <33
kommer lägga upp bilder på maries kattungar i nått inlägg med, men nu sitter jag inte vid den datorn som bilderna ligger på.... men jag lovar att ni ska få se dom!:)

Kommentarer
Postat av: filippa

du jag såg den i förgår eller vad det nu var, den är värd att se typ.

2010-08-10 @ 23:58:19
URL: http://filippawall.blogg.se/
Postat av: Therese

Fin blogg du har! :D

2010-08-11 @ 15:37:51
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0