ser ifrån den stora vägen

sitter än en gång o lyssnar på lars erbäck o sjunger med! så underbart fina sånger!:)
asså... jag har pratat lite med moonis ägare... o hon är typ wierd.. jag sa "du måste rida henne varje dag! för hon har väldigt mkt överskottsenergi, o håller man inte igång henne kmr hon bara få ännu mera energi o typ galoppera som en dåre nästa gång hon kmr ut på öppet fält.."hon bara "aa.. fast jag är ju lite rädd av mig.. så jag kmr kanske inte rida varje dag.." elr nått liknande, jag blev as arg o bara "Ge bort henne då!!" haha
asså serriöst! stackars min lilla moonis:((
men jag får la försöka ordna detta på något sätt...
iaf, nu ikväll har jag typ provat massa kläder o städat osv osv...
taggad inför skolstarten med andra ord... lär väl kanske behövas:)
imorgon åker ju som sagt michelle till sin skola, så då lär inte jag ha så mkt att göra, så jag tror jag ska vara i stallet större delen av dagen:))
får väl se vad man kan hitta på där!:)
nu ska jag typ... kolla på tv? elr något... haha! tycker är litte komiskt, för jag började läsa en bok i julas, o har fortfarande +inte läst ut den... kanske ska ta tag i det nu när jag ändå inte har något att göra:))
aja, jag bloggar nog mera imorgon tror jag! ha det bäst!<3
lite sugen på att kika denna filmen med... istället för att läsa kanske? mahaha! nä, jag får se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0