skövde ...

"storshoppa" kanske blev fel... vi var endast inne på h&m, o sen drog vi oss hemåt igen:)
måste fortfarande köpa skolväska! va ska jag ha för väska annars när skolan börjar ?:S PANIIK!!
detta är ju en väldigt "vanlig" tröja, men rätt go, andra t-shirts jag har sitter typ jättekonstigt, men denna var som sagt rätt go:)
syns inte riktigt hur denna ser ut... men aa:)
denna färg har jag aldrig bärt förut kan jag säga!:) ska bli... intressant ?;)
äntligen köpt en.... jag kallar det "bandlinne" inte en blekaste vad det heter:P
syns heller inte på denna bild hur tröjan ser ut.. så ni får la se när jag har på mig dom istället (y)
efter vi vart i skövde cyklade jag ut t stallet, där moonis var heeeeelt galen, typ hoppa runt i boXen... o olyckligt vis råka hon landa på mig fot, så jag hade as ont, men det gick bort efter ett tag som tur va;) :)
här får ni en bild på busen som konstigt nog kom in i moonis hage, o det som va ännu konstigare var att annelie sa "låt honom gå in o ut.." jag typ bara "öööh.... okeeej? " haha... wierd...
o här ä lauras föl lucie;
mobilkameran är väl inte så värst bra, bättre än den andra men ändå inte så bra...
nu ska jag kika runt lite mer, sen sussa! är så jädra tröööött! haha, aja, hörs<3

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

SVAR: ja, vi måste ha filmkväll snart:D

2010-08-16 @ 09:38:15
URL: http://idajosefins.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

söt häst! :)

2010-08-16 @ 15:49:33
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: IDAJOSEFINS

jag vet inte riktigt, jag kan inte imorgon iaf:) sen kan jag typ.... när som helst:D



btw, filippa råkade ta bort sin blogg...:)

2010-08-16 @ 16:21:15
URL: http://idajosefins.blogg.se/
Postat av: IDAJOSEFINS

SVAR: vi får se hur vi gör:)

2010-08-16 @ 18:53:57
URL: http://idajosefins.blogg.se/
Postat av: emmi

Gillar tröjan på sista kläd-bilden starkt! :)Hitta du en okänd häst i Moonis hage?!

2010-08-16 @ 20:32:55
Postat av: svar t emmi

ja, tror jag gillar den bäst med faktiskt:))

2010-08-17 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0