skövde

somsagt skulle jag inte köpa något idag... men det råkade visst bli lite ändå... elr aa, råkade o råkade med aa...
men ändast två plagg, så här kmr bilder, syns inte så bra pga mobilkameran, men det får la duga...:)
syns inte alls hur den ientligen ser ut... men den är trekvarts, går att ha till leggins osv, väldigt nöjd med detta köp:)
gillar denna starkt med, tyckte den va en aning bred, men det var visst så dom skulle va:)
på söndag blir det sån jädra storshopping! så då blir det troligt vis bilder på det!:D
ikväll ska jag dra ut till min kära ängel, moonis
sen sitta uppe o kika på "stjärnregnet" som tydligen ska vara inatt :D
ha det gott folket!
dock inte jag som tagit bilden men aja...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0